¨°o.O († فيلو دوت كوم †) O.o°¨
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¨°o.O († فيلو دوت كوم †) O.o°¨

منتدي للأسرة المسيحية يوضح قصة حياة الشهيد العظيم فيلوثاؤس وكنيسته بإدفا سوهاج

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم

تيتو
aghapy windows
big_eng_moth
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

انثى عدد الرسائل : 794

يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Empty
مُساهمةموضوع: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 30, 2008 11:48 pm

يلا بسرعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
ادخل ورينا نفسك ..يلا كل الاعضاء الجدد يعرفونا بنفسهم ..همة بيحبو اية و نفسهم في اية و يحاول يوصف شخصيتة
اوعو تبخلو عليّ بالردود
و اللي حيعمل كدة ..لية مفجأة ..بجد مش هزار و ياريت تثبتة الموضوع عشان يبقي بطاقة تعارف و كل المشرفيين كمان يدخلو يعرفونا بنفسهم
عوزيين نبقي اسرة حلوة ..يلا بينا
و متنسوش ..كل عضو جديد لية طلب واحد يطلبة ..هنا ...يعدني بعد ما تعرفنا بنفسك ..اطلب اي طلب و احنا نجبهولك
aghapy windows
المدير
المدير
aghapy windows

ذكر عدد الرسائل : 272

يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Empty
مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 14, 2008 4:33 pm

انا aghapy windows
ومش هاقول أسمي
اسمي اغابي ويندوز لأني مصمم الويندوز الللي اسمه أغابي ويندوز
سني زي ما انتو شايفين في البيانات بتاعتي 22
بحب القراءة وخصوصا كتب تنمية الذات وعلم نفس الشخصية
حاصل علي بكالوريوس نظم معلومات ادارية
طلبي البوم شفت الحب لساتر ميخائيل ( ملحوظة : مش موجود ع النت علشان ماتتعبوش نفسكم )
https://philo.ahlamontada.com
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالأحد نوفمبر 16, 2008 6:58 pm

هةههههههههههه ..اهلا بيك يا سيادة المدير ...طلبك حيكون عندك لما الاقية .. 12
14
aghapy windows
المدير
المدير
aghapy windows

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 17, 2008 1:10 am

الحقوووووووووووونا 22 هرووووووووووووووووووووووووب
تيتو
إبن بدء يشتغل
إبن بدء يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 17, 2008 5:08 am

لا هو مش هروب هو اكيد انسحاب بسيط
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 17, 2008 7:30 pm

صدقني مفيش مشكلة ...عرف اللي عاوز تعرفة بس لينا ..و اكيد حقك طبعا تحافظ علي اسرارك ..انا نفسي اللي عملة الموضوع مقلتش اسمي 14

متزعلش احنا اكيد بنعرف الاعضاء من اسلوبهم الجميل و مشاركتهم الحلوة
المراغى
إبن بدء يشتغل
إبن بدء يشتغل

ذكر عدد الرسائل : 27

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 5:10 pm

لو عاوز يا مدير طلبك البوم ساتر انا اجيبه لك من عنيى يا باشا واى خدمة
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:10 am

14
هةههههههههههههههههههههههههههه ..هنا مكان للعارف مش ترانيم ...ماشي .. 14

انا حعرف نفسي علي قد ا اقدر:
انا big_eng_moth
مهندسة
بموت في الترانيم و الموسيقي بصفة عامة .. و الشعر و بحب المناقشات كمان
و معني اسمي عشان اللي مش فهمة
big
eng:engineer
moth:دية حشرة انا بحبها اوي ..هي عملة زي الفراشة انما ديما بتبقي متواجدة في بيوتنا
بتعقد تلف تلف ..
بتميز بالحرية انما وحيدة اوي

اما بقي الباقي فممكن اعرفوة من السيت اللي في الامضاء
forceful_ambition
إبن شغال
إبن شغال
forceful_ambition

ذكر عدد الرسائل : 96

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:47 am

يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم BogongMoth

دي صورة الفراشة
aghapy windows
المدير
المدير
aghapy windows

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:55 am

اااااااااااه انا قولت ان في هرووووب ازاي ده مكان للتعارف وانتي قولتي اجيبله طلب *&*()
big_eng_moth كتب:
و متنسوش ..كل عضو جديد لية طلب واحد يطلبة ..هنا ...يعدني بعد ما تعرفنا بنفسك ..اطلب اي طلب و احنا نجبهولك
ع العموم شكرا ياباشمهندسة 37
مارتن
مساعد الاداره
مساعد الاداره

ذكر عدد الرسائل : 496

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 4:03 am

امممممممم

انا بقي ::: مارتن

الراجل الغلبان ده اللي في تجاره علي قد حاله

بيحاول يفهم ..........................................

وسني موجود ف البروفايل

بحب اقرا خواطر وزجل و انجليش وشويه

انما طلبي هو اني عايز فيلم قصه حياه :: ابونا ميخائيل ابراهيم
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 4:06 am

هةههههههههههه ..غلبان اية بس ..طب دة انا لسة ممتحنة ..تجارة خارجية ..مادة فظيعة جدا
ربنا معاك
دة انا خيفة لحسن اشلها!!!! 10

انا حجبلك طلبك اوام ..انما مش هنا طبعا ..حعملة موضوع خاص
مرسي ليك
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 3:14 am

لا لا ..انا ميخلصنيش زعلك ابدا يا حضرة المدير ..
زعلان مني ؟؟؟ 13
بيكا أبو العز
إبن جديد
إبن جديد

ذكر عدد الرسائل : 3

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 4:16 pm

هاي أنا بيكا أبو العز انا صاحب مكتب دعاية واعلان
وهذا المكتب موجود في إدفا
أعشق التصميمات والرسومات
بحب آخذ بركة تصميم صور ونتائج كنيستنا المحبوبة
وقريب إن شاء الله هرفع لكم أحدث تصميم لنتيجة الشهيد العظيم فيلوثاؤس
هتلاقوها إن شاء الله في قسم التصميمات
آه .. نسيت
أنا مدرس رياضيات وبحب الألغاز الرياضية
سني 23 سنة و 10 شهور تقريبا
وكل عام وانتم بخير
مارتن
مساعد الاداره
مساعد الاداره

ذكر عدد الرسائل : 496

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 4:33 pm

اهلا بيك يابيكا
وياريت تبقي معانا علي طول
وقريب هيبقي عندنا منتدي الفوتوشوب وبرامج التصميم
واحنا مستنيين تصاميمك الجميله
وهتلاقي عندنا الغاز
وبرضه عايزين منك الغاز نحلوها

وعموما كل سنه وانت طيب ياقمر
ويالا مستنيين منك مواضيعك وردودك
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالأحد ديسمبر 07, 2008 5:47 pm

اهلا اهلا بيك يا بيكا ..يلا بقي عوزيين تصميمات حلوة ..عشان حنعمل مسابقة ..يارب المنتدي يكون عجبك

يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم 023
forceful_ambition
إبن شغال
إبن شغال
forceful_ambition

ذكر عدد الرسائل : 96

مُساهمةموضوع: رد: يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم   يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 08, 2008 12:57 pm

اهلا بيكا

يلا ..نداء لكل الاعضاء الجدد ..ادخل عرفنا بنفسك...يلا اوام عوزة اتعرف بيكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-