¨°o.O († فيلو دوت كوم †) O.o°¨
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¨°o.O († فيلو دوت كوم †) O.o°¨

منتدي للأسرة المسيحية يوضح قصة حياة الشهيد العظيم فيلوثاؤس وكنيسته بإدفا سوهاج

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

انثى عدد الرسائل : 794

عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Empty
مُساهمةموضوع: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 04, 2008 6:58 pm

اقتراح مهم ...ممكن نعمل قسم للوظايف ..عندي تجميعة كويسة للوظايف
و طبعا مش حيكون للمنتدي اي مسؤلية عن الوظايف ..دة حيبقي مجرد مساعدة خصوصا ان عندي وظايف كويسة و متنوعة ..اقصد عندي ايملات كتير من النوع دة ..و طبعا دة حيشجع الكتير انهم يشتركو في المنتدي و حنحط قوانين تحكم الموضوع دة
اهمها طبعا ..اخلاء مسؤلية المنتدي ..+شوية تحزيرات ..و بالنسبة للبنات حتصطحب حد معاها
تفتكرو اقتراح كويس ...؟
ياريت اشوف الردود
مارفن
مشرف قسم سير القديسين
مشرف قسم سير القديسين
مارفن

ذكر عدد الرسائل : 222

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 04, 2008 8:40 pm

ممكن نتعمل قسم للوظائف
بس يكون حد مسئول عنه
http://alzaiat.ahlamontada.net
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 04, 2008 10:04 pm

مرسي لردك ..ممكن تقوللي ازاي حيكون مسئول عنة ..يعني اية المطلوب بالضبط؟
مارتن
مساعد الاداره
مساعد الاداره

ذكر عدد الرسائل : 496

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 5:01 pm

احنا ممكن نعمله بس هنحتاج نتابع الوظايف اللي بنعرضها
انا كنت بفكر ف الفكره ديبس لقيتها مسئوليه كبيره
احنا ممكن نعمله لكن هتبقي مسئوليه ان كل وظيفه المنتدي يقول انه مش مسئول عنها 
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 5:22 pm

صحيح ..احنا فعلا حنقول كدة ..دية مجرد مساعدة و خدمة حنجمع فيها الوظايف المسيحية ..يعني مثلا زي
مجلة اناسيمون و المجتمع الكنسي و حنحط صفحة تحذير في الاول متثبتة طبعا ..بجد حرام الايميلات و الحجات اللي بضيع منغير مانستفاد و بعديين حتبقي حلوة اوي لو حد فعلا اتوفق في شغل و يقول دية هدية من ربنا
و كمان اللي حيدخل عشان الوظايف بس في المنتدي اكيد برضة حتجزبة المشاركات و يكبر عدد اعضاء المتدي
مش كدة ؟؟ 14
انا حقترح بعض القوانين يمكن توافق او تقتنع :

المنتدي غير مسئول عن هذه الوظائف.. دى مجرد خدمة مجانية و يارب تكون سبب خير للجميع.. رجاء اتخاذ الحذر في كل الحالات.

2. ورد إلينا أن بعض الشركات التي نعلن طلباتها طلبت من ضمن مصوغات التعيين التوقيع على إيصال أمانه. وعند محاوله الموظف ترك العمل لا يقوم صاحب العمل برد هذه الإيصالات مما سبب العديد من المشاكل للكثيرين. فنرجو اتخاذ الحذر وعدم التوقيع على أي إيصالات أمانه.

3. بالنسبة لوظائف البنات برجاء اصطحاب مرافق للاطمئنان عليها.

4. بالنسبة لوظائف السفر إلي الدول العربية برجاء اتخاذ الحذر وكل الإجراءات القانونية التي تلزم لذلك.

5. الحذر أثناء الاتصال التليفوني بالشركة صاحبة الإعلان فلا تقم بإعطاء بيانات كاملة عن شخصيتك من خلال التليفون قبل الاتصال الهاتفي بالشركة يمكنك الاتصال بالدليل للتأكد من النمرة أو الدخول على موقع www.140online. com و كتابة الرقم و البحث سوف يتأكد لك مكان صاحب الإعلان.
. فى حالة الشركات التي تضع إعلان برقم موبايل ينبغي توخي الحذر حيث انه من السهل الخداع عن طريقأرقام الموبايل
: 6

فكل ما عليك اخذ العنوان و الاستعلام عنه من الدليل و أن أمكن اتصل بالرقم الذي حصلت عليه من الدليل لمزيد من التأكد
في حاله عدم تمكنك من التأكد من صاحب الإعلان فلا تداعى للذهاب إلى العنوان الذي حصلت عليه من صاحبه من خلال الحديث فى الموبايل فهذا بلا شك إعلان وهمي ومن الأفضل الاتصال من هاتف أخر غير هاتف المنزل أو الموبايل لمزيد من الأمان.
7.

أيضا في حالة الإعلانات ذات الايميل برجاء عدم إرسال اى سى في إلى هذا البريد فقط الا في الإعلانات الموثوق فيها ولو هناك هاتف قم بالاتصال بصاحب الإعلان و معرفة عنوان و اسم الشركة و قم بالاستعلام عنها من الدليل قبل ذهابك إلى هناك و اخص في هذه النقطة أخواتنا البنات

8.اى إعلان مشتبه فيه أو فى صاحبه سوف يتم تحذير عام فى االمتدي و سوف يتم إبلاغ الأعضاء بهذا و سوف يتم عمل نشرة باسم و رقم و عنوان صاحب هذا الإعلان المزيف

برجاء الالتزام بهذا لسلامتكم و إبلاغنا في حالة اشتباه في اى إعلان مهما كان العضو صاحبه
شكرا لكم جميعا و أتمنى لكم التوفيق

اية رأيكم في القوانين دية ..كافية و لا لا ؟؟

عدل سابقا من قبل big_eng_moth في الأربعاء نوفمبر 05, 2008 5:33 pm عدل 1 مرات
مارتن
مساعد الاداره
مساعد الاداره

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 5:25 pm

طبعا طبعا
بس انا خاااايف
انا هبلغ الاداره تعمله
وهنجربه لمده شهر ان كان ينفع او لا
اذا جاتلنا مشاكل منه
هيتم الغائه
بس ياريت مع الاقتراح يكون
اسم المنتدي ومكانه بين باقي المنتديات
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 5:36 pm

معلش ممكن توضح انا مش فاهمة ..معني :

بس ياريت مع الاقتراح يكون
اسم المنتدي ومكانه بين باقي المنتديات؟؟؟
تقصد اية ؟؟
مارتن
مساعد الاداره
مساعد الاداره

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 5:38 pm

اسم المنتدي
يعني
مثلا :: الوظائف الخاليه
اما مكانه زي
تحت منتدي كذا او فوق منتدي كذا او ف قسم كذا
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 5:40 pm

اة ..هةههههههههههههه ..دية بقي متروكة ليكم ..انا بتكلم علي القوانين عجبتكم ..؟و لا شيفنها ناقصة ..؟
15
مارتن
مساعد الاداره
مساعد الاداره

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالخميس نوفمبر 06, 2008 1:20 am

** تمت الموافقه علي القسم الجديد وسوف يكون ف وسط منتدياتنا ف خلال ساعات شكرا لاهتمامكم بتطوير المنتدي
forceful_ambition
إبن شغال
إبن شغال
forceful_ambition

ذكر عدد الرسائل : 96

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالخميس نوفمبر 06, 2008 6:25 pm

don't make forget and employ me administrator 12 or gangster *&*()
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالخميس نوفمبر 06, 2008 7:17 pm

بجد اخبار هايلة هايلةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
الف الف مبروك علي المنتدي الجديد و انا ثواني و حبتدي احط الوظايف اللي عندي
احلي اخبار شفتها انهردها 14
و شكرا علي اهتمامكم بتحقيق الافضل ديما للشعب المسيحي

و مرسي ليك يا
forcefull_ambition
و اكيد حتلاقي معانااللي عوزة
aghapy windows
المدير
المدير
aghapy windows

ذكر عدد الرسائل : 272

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالخميس نوفمبر 06, 2008 8:21 pm

ههههههههههههههههههه هايلاقي gangster
عضو في عصابة ههههههههههههههههه
https://philo.ahlamontada.com
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالخميس نوفمبر 06, 2008 9:29 pm

ممكن برضة ..نكتب ااعلان ..مطلوب عضو في عصابة ..هةههههههههههههههههههههههه ..ما احنا كتبين القوانين و خليين المسؤلية
صحيححححححححححححححححححححححححححححح 14 *&*()
مرسي ليك
مارتن
مساعد الاداره
مساعد الاداره

مُساهمةموضوع: رد: عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟   عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟ Icon_minitimeالسبت نوفمبر 08, 2008 6:26 am

انا موافق اني ابقي عضو ف عصابه ايه المطلوب مني؟؟؟؟؟؟؟؟!!

عاجل : ادينا رأيك ..ممكن نعمل قسم للوظايف ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-