¨°o.O († فيلو دوت كوم †) O.o°¨
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¨°o.O († فيلو دوت كوم †) O.o°¨

منتدي للأسرة المسيحية يوضح قصة حياة الشهيد العظيم فيلوثاؤس وكنيسته بإدفا سوهاج

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

انثى عدد الرسائل : 794

صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟! Empty
مُساهمةموضوع: صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟!   صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟! Icon_minitimeالخميس نوفمبر 20, 2008 9:14 pm

فصل من الـ Massage الكمبيوترية الأولي إلي أهل الـ Net " يا رب خليني دايما Connected بيك علشان أكون On Line دايماً تعال و أشغل كل Free Space اللي عندي خلي علاقتي معاك دايماً Update و لو جه يوم Virus و خلاني Infected لو سمحت أعمل لي Scan تعال أنت وأعمل Repair لقلبي . و أعمل Check لكل حياتي و حتى لو كنت Damage تعال وأعمل Format زي ما تحب يا رب أنا مليان Bad sector تعال و أعملي Fix Error نفسي أعمل Save لكل كلامك .. بس قلبي out of space تعال و empty my recycle Bin علشان أكون free ليك و لو كان كلامك ضاع مني أعمل restore و رجعني بقوة ليك يا رب الـ volume label بتاع قلبي هو your name تعالي و أعمل Double click و Open قلبي ليك ده أنت يا ربي اللي وحدك تقدر تساعدني علشان أعمل Close لكل أبواب الخطية أعمل Explore لكل حياتي و delete يا رب كل temp اللي معطلني عنك تعال و print صورتك في حياتي خليني copy من قديسيك و اجعلني دائما Run في طريقك دا أنا محتاج Help كبيرة منك تعال يا رب و start معايا من جديد و Erase Insert سلامك في قلبي أرجعني يا إلهي إلي الـ Standard mode اللي خلقتني عليها يا مخلصي Save طريقك في قلبي
صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟! Sami73
مارتن
مساعد الاداره
مساعد الاداره

ذكر عدد الرسائل : 496

مُساهمةموضوع: رد: صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟!   صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟! Icon_minitimeالخميس نوفمبر 27, 2008 3:13 am

هههههههههههههه
جامده جدا
يارب نترجم ده فعلا ف حياتنا
big_eng_moth
مشرفه
مشرفه

انثى عدد الرسائل : 794

مُساهمةموضوع: رد: صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟!   صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟! Icon_minitimeالخميس نوفمبر 27, 2008 4:03 am

هةههههههههههههههههههه ..مرسي مارتن
the keyboard not found
press any key to continue 22

صلاة كومبوترية ديجاتل اكيدة؟؟!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-